OPISI RAP DEJAVNOSTI

UČENJE UČENJA:

OBOGATIMO ZNANJE (TOR.– 6. – 9. r  – 7.10 – 7.55, SRE. – 4., 5. r – 12. 35 – 13. 20, ČET. – 1., 2., 3., 7., 8., 9.r – 12. 35 – 13. 20)

Učenci bodo poglobili svoje znanje in razumevanje pri določenih temah. Skupaj bodo dopolnili razlago snovi in ob pomoči učitelja lažje usvojili temeljne cilje določenega predmeta. (6. – 9. r)

Učenec opravi domače naloge, se navaja na timsko delo, delo v dvojicah in samostojno delo, rešuje dodatne delovne liste in naloge kot nadgradnja obveznega programa, poskuša biti čim bolj samostojen in natančen pri delu, utrjuje pridobljeno učno snov, poglablja snov s pomočjo dodatne literature, ki jo ima na razpolago. Je dejavnost, v okviru katere usmerjamo učence na opravljanje različnih aktivnosti. Znanja, ki so jih dobili pri pouku utrjujejo, poglabljajo, razširjajo in uporabijo v novih dejavnostih. Učence navajamo na samostojno opravljanje dejavnosti. (1. – 5. r)

PROSTA IGRA IN SPROSTITEV (1. r ČET. – 11.35 – 12.20, 1., 2. r PET. – 11.35 – 12.20)

Po vseh učnih obveznostih je zagotovo dobrodošla tudi igra. Igra in nestrukturiran prosti čas pomembno vplivata na vsa področja tvojega razvoja. Med igro razvijaš lastne kompetence in domišljijo, gradiš samozavest in samopodobo, utrjuješ prijateljske vezi ter se uriš za prihodnje izzive v resničnem življenju. Pridi in se zaigraj s svojimi prijatelji.

USTVARJAM IN SE IGRAM (1. – 3. r PON. – 13.05 – 13.50, 1. – 5. r, SRE., ČET. 13.05 – 13.50)

Učenec opravi domače naloge, se navaja na timsko delo, delo v dvojicah in samostojno delo, rešuje dodatne delovne liste in naloge kot nadgradnja obveznega programa, poskuša biti čim bolj samostojen in natančen pri delu, utrjuje pridobljeno učno snov, poglablja snov s pomočjo dodatne literature, ki jo ima na razpolago. Je dejavnost, v okviru katere usmerjamo učence na opravljanje različnih aktivnosti. Znanja, ki so jih dobili pri pouku utrjujejo, poglabljajo, razširjajo in uporabijo v novih dejavnostih. Učence navajamo na samostojno opravljanje dejavnosti.

GIBANJE:

SE NAJEM (vsak dan od 12. 20 – 13. 05 za razredno stopnjo ali 12. 20  – 12. 35 za predmetno stopnjo)

Učenec se navaja na kulturo prehranjevanja. Kosilo je dejavnost v okviru katere poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturnem obnašanju v jedilnici in pri prehranjevanju. Pri učencih bomo razvijali navade zdravega prehranjevanja. Pri kosilu bomo upoštevali osnovna higienska načela prehranjevanja, pridobivali znanje o ustreznih navadah prehranjevanja in oblikovali osnovne vrednote pri prehranjevanju za mizo. Spoznali bomo različne tehnike sproščanja, počitka in sprostitve.

GIBANJE (1. – 5. r, TOR., PET. – 13.05 – 13.50)

Dejavnost, kjer učenci uživajo v različnih igrah in športnih aktivnostih, plesu, ustvarjalnih, bralnih izzivih.

KOLESARIMO (5. razred – po dogovoru)

Spoznali bodo splošne vsebine prometne varnosti, obvezno opremo kolesa, prometna pravila in načela varnega vključevanja v promet. Znanja iz teoretičnih vsebin jim bodo omogočala uspešnejše in varnejše vključevanje v promet.

KULTURA:

OTROŠKI PEVSKI ZBOR (SRE. 1. – 5.r – 9.55 – 10.40, 7. – 9.r – 13.25 – 15.00, TOR. 7. -9. – 12.35 – 13.20)

Učili se bomo pravilnega petja, dihanja, slušnega zaznavanja ter si s tem urili glasbeni spomin, nadgrajevali svoje izkušnje v petju in nastopanju, širili repertoar znanih pesmi. Naš trud bomo pokazali na raznih šolskih prireditvah in drugih izven šolskih priložnostnih nastopih. Udeležili se bomo tudi območne revije šolskih pevskih zborov. Petje nam daje občutek veselja in sprostitve, glasba pa bogati naša življenja.

TEHNIKA (4., 5. r, PON. – 13.25 – 14.10)

Izdelovanje praktičnih izdelkov. Učenci uporabljajo gradiva, ki jih lahko obdelujejo in preoblikujejo, kot so les, papirna gradiva. V delovnem procesu pridobivajo znanje, utrjujejo, poglabljajo in razvijajo določene spretnosti in sposobnosti, oblikujejo lastne, kreativne zamisli za svoj izdelek, izberejo primerna gradiva, orodja, stroje in pripomočke za varno delo ob strokovni podpori učitelja.

ORKESTER (1.- 9. r, TOR. – 13.25 – 14.10)

Dejavnost, kjer učenci od prvega do devetega razreda skupaj ustvarjajo glasbo in nastopajo kot skupina, se učijo osnovnih tehnik igranja in se preizkusijo v različnih glasbenih zvrsteh.

GLINA (4. r, PON. – 10.45 – 11.30)

Za vse tiste, ki želijo razvijati ročne spretnosti in veščine, kot so potrpežljivost, vztrajnost, koncentracijo, sodelovanje, strpnost, estetski čut, izvirnost, umetniški pridih, ustvarjalnost, delovne navade. Unikatne izdelke bomo naredili sami s svojimi rokami, družili se bomo ob izvajanju ročnih del. Spoznali bodo orodje za obdelovanje gline, tehnike oblikovanja in osnove kiparske tehnologije ter nadgrajevali že pridobljeno znanje.

OBLIKOVANJE (1. – 9.r – PON., TOR., SRE. 7. 15 – 8.00, SRE. 7.15 – 8.00)

Učenci se lahko izrazijo skozi umetnost in ročne spretnosti (različne umetniške tehnike, kot so risanje, slikanje, modeliranje in izdelovanje umetniških projektov z različnimi materiali). Oblikovanje iz različnih materialov: glina, volna, les, papir, blago, umetni materiali …

PRVA POMOČ (1. – 9.r – ČET., PET. – 7. 15 – 8.00)

Učenci na šoli pridobijo toliko znanja prve pomoči, da bodo lahko v vsakem trenutku pomagali sočloveku v stiski. Naučijo se veščin razsodnega razmišljanja in usvojijo naloge prvega pomagača pri nesrečah. Pridobijo veščine prve pomoči pri poškodbah in postopke oživljanja. Spoznajo službe prve pomoči (reševalec, gorski reševalec, gasilec) in se naučijo klicne številke. Razvijajo empatijo do šibkih, poškodovanih in skrb do drugih ljudi.

(Število obiskov 1)